•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 augusti 2021

Av Michael - 26 augusti 2021 09:58



Just nu känns det som pengar & bilar

är roten till allt ont.

Har du inte råd kan du inte underhålla bilen

i den takt du önskar.


Igår skulle vi till Marstrand men bilen

ville inte starta. Efter några försök (1 timma senare) så gick

det att ta sig till tappen och Willys men idag. . . . . . . 


Ja idag ekar de flera ord i skallen.

- Köp ny bil.

- Byt bil.

- Skrota Aset Annars Byt (SAAB)


Ja lösningarna låter enkla men det finns knappt

ekonomi till att leva så hur ska man kunna skaffa ny bil

när man knappt har råd till bildelar för att laga det som är fel.


- AFK -


Jag kan endast hoppas att jag får tid hos röntgen

snart och att bilderna visar hur ryggen mår nu och nya

komplikationerna som uppstått så jag kan får tillbaka

mina 25% för det är nästan 3000:- vi talar om här.


Låter kanske inte mycket för en arbetande men för oss

skulle det göra massor. Hoppas vi kan lösa detta felet enkelt

så att vi snart kan komma ut på vägarna igen. Nästa vecka

kommer hustruns son igen och han har skola och träningar. . . . . .



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards