•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 augusti 2021

Av Michael - 29 augusti 2021 14:32



Igår kväll togs beslutet.

Idag skulle det ske som inte hänt på länge.

Vi skulle bege oss ut med hundarna och "plocka"

svamp tänkte vi oss.


Hittade en del lingon (utan plockare med oss)

men det var inte de vi ville ha så det var bara att

traska vidare. Någon svamp såg vi inte röken av så

antingen var det ren plockat eller så har vi legat av oss.


Lite kinkigt se alla som från att ha skyfflat svamp i säckar

till rågade hinkar och korgar sen kommer lilla jag (190 cm)

och finner inte en enda svamp.


Så nu sänder jag ut en önskan till alla i närheten

och vädjar om tips på svampställen ni tror kan finnas

i närheten av Västra Tunhem. (PLEASE)


Köttfärslimpa idag sen packa bilen

och ta en picknick nu när det är så härligt

väder ute. Plockade sv... nej jag menar LETADE svamp

i stödstrumpor och hoddie och efter 10 minuter

var man förbi kokpunkten.


Nu blir det shorts & hembakat, frukt, panache, Pepsi max

som gäller. Kanske hittar vi på något under tiden va vet jag.


Ha en fortsatt skön söndag på er.


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards