•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 februari 2023

Av Michael - 3 februari 2023 22:17




Vaknar nästan alltid halvsnorig

och allmänt vissen men idag var lite speciellt.


Började med huvudvärk sen avancerade jag från att

vakna med 5.4 i socker till att efter insulinet sjunka ner till

3.1 och få hemska skakningar, rosa syn och bli allmänt illamående.


Hade ätit en banan och drickyoghurt och var till freds

med det men där lurade jag mig själv. Vaknade ju ganska sent (11)

så som förrätt till lunchen (2 piroger) fick det bli 8 after eight och 2

dextrosol innan sockret sakta gick upp på trygg mark igen.


Vi har frossat i tacos nu på kvällen och på tv

skulle det prompt visas Chelsea - Fulham men de orka jag med 1 halvlek

sen tröttnade jag. Hade planerat en filmkväll men det fick vänta tills imorgon.


Hann dock se en topprulle på egen hand.

Såg på Black Panther - Wakanda Forever och den var så bra.

Det är en speciell film precis som den första och jag gillade båda.

Imorgon efter hockeyn får jag hoppas att vi ska se Steven Spielbergs senaste

film The Fabelmans som ska tydligen sägas vara en av Spielbergs bästa så den

blir ett måste.


Har ni några filmförslag som kommer ut detta året ni kan

rekommendera ? Är inte så värst intresserad av drama men Spielberg är i en klass

för sig utan tvekan.


Kanske dags att krascha i kudden tror jag.

Kommer troligen inte somna förrän 1-2 inatt men man kan ju hoppas

att JB knockar mig tidigare.


Önskar er en skön helg !


ÅHHH denna låten nu på Rockklassiker


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards