•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 februari 2023

Av Michael - 16 februari 2023 21:20




Varför såna bakslag nu ?

Trötthet, utmattning, vikt ner sig ?


Ja det handlar inte om mig denna gången

utan FBK som inte verkar vara samspelta på isen 

det minsta. Pisk mot Malmö förra matchen och pisk igen mot HV

ikväll får många att tveka och ännu fler är arga och missbelåtna.


Jag är inget av det och jag kan garantera att

spelarna är dom som tvivlar mest. Inget passningsspel, knappt

några mål och då ska det räknas in att minst 3 målgörare saknas

och flera av backarna är borta.


Hoppas att vår nya back kan täppa till lite bakåt

för den enda back idag som jobbade och smällde på

var Ville Pokka.


Personligen anser jag att dom som spyr ut ilska

men sen vänder kappan efter vindan skall vara tyst

och inte vara "medgångssupportrar" för det gagnar ingen

och allra minst laget.


" I MED OCH MOTGÅNG "

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards