•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 februari 2023

Av Michael - 8 februari 2023 22:36




Vad jag dock fann nu var denna...


  <--- Klicka för att förstora.


Så blev den då och det ser mycket bättre ut 

än så här eller?


 


Så nu ska jag bara se vad hustrun kommer 

att hitta för tyg till den.


Insåg att när jag sökte bilden så hade jag skapat

en del saker under mina år som både kostat en del och

vissa ingenting mer än tid, blod, svett och massa tårar. (skämt)


Får helt enkelt låta tiden

och väder visa vad som kommer ske med

min lilla enkla kreativa sida.


Roligt förr var att få beställning 

på något som önskades. Var roligt att te.x göra en snygg

blombänk till en vän till oss och se hur glad hon blev.


 


Ska kanske ägna ett telt, långt utdraget

inlägg med massa foton på allt jag skapat själv

och tillsammans med hustrun. Jösses vilken tid det kommer ta,

men samtidigt väldigt roligt.


God natt

Av Michael - 8 februari 2023 20:08



Eller kanske inte så bitter...


Insåg häromdagen att vi hade lappar på kylskåpet

som var uppsatta med julmagneter. Det var t.o.m 2 MUCH

för mig faktiskt så de rök direkt det uppdagades.


Frågan är då...

Hur löser man detta dilemma?


Joo man ber sin goda, hjälpsamma

fantastiska snälla vän Meg Börjesson.

@meggsansalster på Instagram för den som vill

kolla vad hon skapar med sina maskiner.


Har skickat en vädjan till henne och hoppas att

hon kan råda bot på detta.


Ska även be hustrun imorgon att köpa en anslagstavla

som ska hänga i sovrummet. Har alltid massa tider till olika

avdelningar jag ska besöka för min hälsa och jag vill inte

att dom ska hänga på kylskåpet.


Kostar endast 69.90:- för 60x40 cm

så jag hoppas hon accepterar.

Skall göra om den som jag gjort förut men för husfridens

skull ska hustrun få välja bakstycket som ska kläs med tyg.


Hittar tyvärr ingen bild just nu men lovar att hitta

så ni kan se hur den blev och även bild på den nya

skapelsen... 


Nu väntar kokta ägg, mackor och fortsättning på

filmen vi startade innan hustruns dotter ringde... (maratonsamtal)


Hörs av

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards