•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 3 december 2008

Mellanlandar...

Av Michael - 3 december 2008 20:44


Med lite bloggande mellan pausen... Kollar på Roomservice som bygger mysrum hos Rami Shaban. Blir skitsnyggt och ens egna fantasier träder fram. Man önskar det fanns pengar till hus, till olika inredningar och sen slås allt i spillror när man inser att det är stört omöjligt...


Varför plågar man sig sådär om och om igen ?

springer ner igen och ser färdigt för nu var pausen slut.

Guud va jag hatar reklam som avbryter... Håller ni med ?

 
 
stort och smått

stort och smått

3 december 2008 20:57

Vad kul. Jag såg bilden på dig och tänkte "honom känner jag igen" och nu förstår jag varför! Jag har sett dig på Metrobloggen! (jag har haft bloggar där jag oxå)
Men denna gillar jag mycket bättre! Kör iof dubbelt just nu men jag tror inte att jag kommer stanna på Metro särskilt länge.

Välkommen hit då! :-)

http://agneta.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

3 december 2008 22:32

Reklam är verkligen pest.
Tittar på Roomservice nu eftersom jag bandade det d det gick,då kan man i alla fall spola förbi reklampauserna.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

hanna

3 december 2008 22:57

jaha,,säger väl go natt då,,,,natti

 
helga

helga

4 december 2008 08:44

Vi har inte så många kanaler, men föredrar SVT eller att spela in och se senare. Då kan man ju spola under reklamen.

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

4 december 2008 09:43

Reklam är verkligen en riktig plåga! Skulle det någon gång vara nåt bra på SVT:s kanaler så är det en fröjd att slippa reklamen. Men samtidigt får man ju inga kisspauser... ;-)

http://pisan.bloggsida.se

 
Pisan

Pisan

4 december 2008 09:44

Är det ok om jag länkar hit till din blogg?

http://pisan.bloggsida.se

 
Kimmie

Kimmie

4 december 2008 10:05

Reklamen kan vara bra som möjlighet att springa ifrån för toalettbesök, hämta kaffe eller liknande men att titta på den är inget kul.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Linda

Linda

4 december 2008 10:20

Länkar om dig nu så att jag kan se när du uppdaterar... PS, bild på naglar finns =D Kramen

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Miss H

Miss H

4 december 2008 11:13

Ja min bror bor lite lite utanför din stad. Han har bott där i snart 10 år tror jag. Hoppas du får en bra dag! Kram

http://www.metrobloggen.se/misshelena

 
Ingen bild

hanna

4 december 2008 11:16

verkar som denna sidan funkar bättre för dig,,,oj vad beök du har,, :-),,kul!

 
mickis

mickis

4 december 2008 12:02

Joo men visst är reklam bra ibland... Men det blir tjötigt när man kollar på en bra film.. :S

ha en kanonfindag!

http://mermickis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Torsdag 25 april 20:31

      Är folk besatta av djävulen?   Detta ville min hustru att jag skulle fråga er läsare.   Det skjuts mer och mer besinningslöst på våra gator. Nu kan man inte ens säga ifrån utan att bli nerskjuten och dessutom framför sitt ...

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards