•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Proppmätt & Förväntansfull...

Av Michael - 4 december 2008 17:19


Precis fyllt magen med ärtsoppa, pannkakor med sylt & grädde. Några knäckemackor slank ner med så nu ska jag smälta detta en stund. Senare efter hockeymatchen på webbradion blir det färska räkmackor...


Det som man blir förväntansfull av är alla kommentarer som droppar in. Hade inte ens så många på Metro, kan iofs bero på nyhetens behag men jag njuter för stunden om så är fallet... :)


Ska krypa ner i sängen en stund och se lite tv innan matchen börjar... Ikväll spelar:



 
 
Ammis

Ammis

4 december 2008 17:27

Tack för din fina kommentar men jag ska bara klä på mig lite falsk skönhet som kommer att tvättas bort och DÅ blir allt som vanligt igen :0(. Herre jäklar vad vissa gottar i sig en massa så där bara...hmmm,man blir sugen men får hoppa över allt gott,håller mig till jul.Heja Färjestad ;0).

http://ammis.bloggagratis.se/presentation

 
blondiie

blondiie

4 december 2008 17:58

MEEEEEEEEEEEEN!!!
jag vill med ha ärtsoppa å pannkakor! ter du BARA god mat???
fy fan va fubbigt!!!!
fast jag käkade iof med gott idag på tjusig resturang med underbar utsikt=) fast jag är mer tjejjen som gillar husman är rikemanskäk =)

ååå vilken ära att få vara på din lilla lista, nu får man ju prestationsångest hahah!
ha en fin kväll!!! kramis

http://blondiies.blogg.se

 
stort och smått

stort och smått

4 december 2008 18:01

Jag har precis fyllt min mage med enbart pannkakor! Gott!
Men jag hoppar över ärtsoppan...

http://agneta.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

4 december 2008 18:51

Psst! Länkar till dig! ;-)

http://agneta.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

4 december 2008 19:06

Räkmackor är mums, precis som pannkakor men ärtsoppa gillar jag inte speciellt.

http://nena.bloggagratis.se

 
Mariah

Mariah

4 december 2008 20:24

Hej på dig! Kul med den där beställningen! Hur blir det då? Kan ni fixa 500 st till snubben? Hur går det med den trasiga maskinen?
Kram

http://amelia.se

 
Ingen bild

Micke

4 december 2008 20:28

Svar:

Mariah: Ja maskinen va det aldrig svar på utan vår dator med broderiprogrammet på. Datorn fixad så snart ska vi kunna vara igång. Beställningen vet jag inte ännu för det beror på hur snabbt han vill ha de och om han accepterar vårat pris.

 
Mickis

Mickis

4 december 2008 23:40

Till lunch blev det en bit kycklingfilé, hemgjord potsallad+sallad..

Hoppade middagen men åt julostkaka m grädde+hallonsylt kvällsmat.. 'gott' men inte så nyttigt iof... Men man kan inte va 'duktig' jämt.
Godnatt

http://mermickis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Av Michael - Lördag 4 maj 22:00

      Utan att attackera varandra, utan hårda ord kastat mot varandra (mest från min sida) så enades vi gemensamt hus hjon och härskarinna om att göra iordning altanen tillsammans.   Altanen är nu skurad, rengjord och nu ska vi bara...

Av Michael - Lördag 4 maj 13:50


          Staden faller inte alla i smaken men jag är född här och kommer begravas här med.   Får hoppas att hustrun stannar med mig för gott eller om hon skiljer sig för att dra söderut där hon hellre vill bo. (Göteborg) Får se...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards