•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 5 december 2008

Bloggtorka redan ?

Av Michael - 5 december 2008 15:15


Nej jag har bara haft häcken full sen jag vaknade imorse. Frukost sen ut med Leo i snöslasket och snöblandat regn. Efter det åkte vi till BR Leksaker och köpte 2 julklappar till vår son.


Va hemma strax efter 12 och då var vi hur trötta som helst. Ja eller JAG var utmattad eftersom jag inatt kanske sov 3-4 timmar max av någon oanständig anledning. Kollade efter tillverkningsprocessen till "Back to nature" som jag vill ha i mitt akvarium.


Och nu sitter jag här och gäspar käken ur led och funderar på om vi ska åka och köpa en blomma till min mamma som idag fyller 62 år... Om du läser detta mamma så: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN !!!


Hon fyller idag, min dotter fyller den 9:e och min pappa den 13:e sen är det julafton och någon gång i januari fyller jag - - år... (Glöm detta nu) så det kommer vara full rulle en månad framöver känns det som.


Dags att åka till BlomsterHallen och införskaffa en blomma. Firar mina föräldrar tillsammans nästa helg med att bjuda dem på middag och "kanske" en liten present ;)


Ciao !


 
 
Ingen bild

hanna

5 december 2008 17:42

ser att du haft fullt upp,,inte vart nånstans ju,,,,sköt om dig,,kram

 
blondiie

blondiie

5 december 2008 17:58

jag såg du var stenbock =) välkommen i klubben =) januari är en bra månad =)
hoppas du har en fin kväll med familjen =)
kram

http://blondiies.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

5 december 2008 18:29

Vi hade full rulle med kalas i november och har ett att gå på nu i december.

Ha en trevlig fredagskväll.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Micke

5 december 2008 18:34

Svar:

Hanna: Ja det var nog enda sättet för att hålla mig vaken. Nu känner jag mig som en zombie... Önskar en skön fredagskväll. Kram

 
blondiie

blondiie

5 december 2008 18:44

tack jag kan mkt väl tänka ut vad du vill ersätta det med, det har jag allldrig hört förr *host*

http://blondiies.blogg.se

 
Bella

Bella

5 december 2008 22:15

Vad är det här?? Ny blogg? :)

http://www.metrobloggen.se/bellasblogg

 
stort och smått

stort och smått

5 december 2008 22:19

Jag fyller också år i januari. Dock inte jämt. På länge. Väldigt länge. Många många år. *småljuger*

http://agneta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards