•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 8 december 2008

Kikar in för sista gången idag...

Av Michael - 8 december 2008 22:52



Önskar er alla en skön natts sömn...

Har varit otroligt trött nu ikväll men eftersom sambon vart borta hos sina föräldrar så fick jag snällt vänta på att våra barn skulle somna innan jag får lägga mig.


Imorgon är det min dotters födelsedag så vi får väl vara lite pigga och uppvakta henne med frukost på sängen och paket. Ska även ut och handla lite till kylskåpet... Går åt stora mängder mjölk i detta hushållet, det dricks en massa Oboy med för den delen. *hmm*


Den 13:e fyller min pappa år så då ska vi fira både mor och far med att laga till middag och tårta... Pappa får säkert ett litet paket (schyyy mamma, skvallra inte nu) *asg*


Nej nu ska jag vila min sargade kropp för den behöver verkligen detta...


Önskar Godnatt !



 
 
Ingen bild

hanna

8 december 2008 23:08

bäst du e utvilad när det är en såå viktig dag imorrn,,,,vi får ta tacklingen en annan dag,,,:-) sweet dreams,,,,

 
blondiie

blondiie

8 december 2008 23:11

grattis till lilla tjejjen!!!!
å hörre du surputte, du sakll inte sura att jag äter mer än dig, haha!!! jag äter mer än alla...

diabeteiker,,, å fyyy va jobbigt, själv har jag stickfobi å sövs vid blodprovstagning så det hade varit döden för mig!!!
lider med dig!!!

sov gott nu!!!

http://blondiies.blogg.se

 
Mickis

Mickis

8 december 2008 23:21

Godnatt!
Hoppas du får sova gott!

Ett sånt örngott mé Helge som lucia hade varit fräckt.. Det kan du sy åt mej:-P

'godnattkram'

http://mermickis.blogspot.com

 
Ingen bild

Micke

8 december 2008 23:47

Svar:

Hanna: Ja vi får stötas ihop en annan dag hörru... sweet dreams på dig med :D

 
Nett

Nett

9 december 2008 06:49

Godmorgon, hoppas att du fick en god sömn och att din dotter får en underbar födelsedag. Ha det gott!

http://www.metrobloggen.se/nett

 
Mickis

Mickis

9 december 2008 07:34

Kan det vara klart senast fredag så har du en deal...

Godmorron

http://mermickis.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

9 december 2008 07:49

Hoppas du fått sova gott i natt och att dottern får en fin födelsedag.

http://nena.bloggagratis.se

 
helga

helga

9 december 2008 08:03

Hoppas du sov gott och att ni hann vakna före dottern ;)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Snosfia

9 december 2008 08:20

Har varit frånvarande några dagar igen, det blev ingen dag att lägga bakom sig. Den fortsätter och är kvar ännu:(

Hoppas din dotter får en bra födelsedag och du med givetvis:)

Kramar från en sliten Katarina!

 
Ingen bild

mickis

9 december 2008 08:25

låter bra!

 
babymyz

babymyz

9 december 2008 08:28

Åhhh oboy var det länge en vi hade här hemma..ingen idé att köpa det,tar knappt en vecka så é det slut,funkar inte för oss,vi vill hellere roa oss med annat.. Min stora dotter é sjukt beroende av hoklad o godis,mkt däför oxå som vi inte köpt det på länge,men vanlig kakao har vi,oxå gott..
Ha det gott hoppas du fick din skönhetsömn;)

http://www.metrobloggen.se/marilouise

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Av Michael - Lördag 4 maj 22:00

      Utan att attackera varandra, utan hårda ord kastat mot varandra (mest från min sida) så enades vi gemensamt hus hjon och härskarinna om att göra iordning altanen tillsammans.   Altanen är nu skurad, rengjord och nu ska vi bara...

Av Michael - Lördag 4 maj 13:50


          Staden faller inte alla i smaken men jag är född här och kommer begravas här med.   Får hoppas att hustrun stannar med mig för gott eller om hon skiljer sig för att dra söderut där hon hellre vill bo. (Göteborg) Får se...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards