•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 28 december 2008

Inga glada miner...

Av Michael - 28 december 2008 14:24



Bittra dagar just nu…

Men denna gång är jag smått bitter på bloggsidan jag sitter på nu. Första gången jag fann en nackdel med denna sida. Vill plocka bort mina julbilder eftersom man bara får ha inlagt 100 bilder så vill jag kunna förnya mig men det går alltså inte för jag har använt bilderna i tidigare inlägg… Va gör det för skada om jag tar bort en bild ur tidigare inlägg ?


Sen skulle jag byta bakgrund och får inte texterna att lägga sig där jag vill så det får se ut som det gör just nu sen får jag byta efter nyår…

Ska byta pressbild med för jag ser ut som en rostad påskkyckling med solen i ansiktet. Får se om jag kan fota något nytt en dag som ser bättre ut.


Enligt Hanna hade jag lagt in en ”stilig” bild i hennes gästboksinlägg men det dementerade jag direkt… *blink* Bara för man har skjorta och slips är man väl inte stilig utan välklädd anser jag eller har jag fel ? *fniss*


Får se vad hon tyckte om den bilden jag la in i hennes gästbok nu då hehehe…

Nä nu ska jag vara snäll och fortsätta pilla här hemma, snart hockey (FBK - DIF) om 1½ timma så jag kommer att sitta klistrad vid radion igen…


Sköt om er…

 

 
 
hanna

hanna

28 december 2008 14:30

men!!,,det är väl stiligt med skjorta o slips!!!!!???? förlåt mig då,fel ord,,,välklädd!!!!,,hihihi

http://www.123minsida.se/famsvanstrom

 
mickis

mickis

28 december 2008 15:04

*sudda sudda sudda sudda bort din sura min* Munnen den ska skratta & vara gla´munnen den ska sjunga tralala...

http://mermickis.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

28 december 2008 15:58

Det är därför jag hittar sidor med bilder som har en länk som man kan lägga in istället för att ladda upp bilden. Annars så får man gå längre bak och radera bilder ur inlägg, ingen går väl så långt bak och läser i alla fall och då får de klara sig utan bild.

ha det gott!

http://nena.bloggagratis.se

 
Torrevieja

Torrevieja

28 december 2008 16:14

Hej!
Såg att du skulle lyssna på matchen idag, då har jag det bättre ställt som kan sitta i Spanien och titta på TV, för att se mitt älskade lag FBK, men snart kan jag även se dem LIVE igen, skitgött!!!!

http://www.torrevieja.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

28 december 2008 22:03

Eller så sms:ar man bara så får man typ hundra bilder till...för 20 spänn eller nått..hmmm..(skratt)

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

28 december 2008 22:08

Nääääääää, det kan jag väl inte! Hahaha, men faktiskt kanske man kan ha roligare för den lilla pengen än att ladda upp bilder här...(not)..*flinar*

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

29 december 2008 00:49

Heja DIF!

http://anna78.bloggagratis.se

 
Peggy

Peggy

29 december 2008 12:06

Jag säger bara Wordpress...det finns inga som helst begränsningar..;-) Kram!!

http://www.peggygirl.se

 
Ammis

Ammis

31 december 2008 07:08

Ja vad är detta med bilder egentligen,fick samma problem och nu ser mina tidigare inlägg inte kloka ut...Dom borde kunna lösa det,får nog skriva en rad till dom eller va tror du??

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards