•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 28 december 2008

Undrens tid är förbi ?

Av Michael - 28 december 2008 18:00



Kan ni tänka er… En blogg till idag, hela 2 stycken under en och samma dag. Måste ha blivit något galet här eller är det som det ska vara helt enkelt. Jag vill ju inte förlora min läsarkrets och som tur är har jag kanske fått nya läsare…


Sitter och inväntar middagen som snart är klar, ingen lyxmiddag idag utan det blir korv & bröd. Orkar inte styra upp något idag utan det får bli enkel mat, lite hockey sen tv och slutligen attackerar jag kudden och försöker somna.


Inatt kom jag verkligen sent i drömstadiet eftersom jag kollade på en gammal goding igår natt på Tv4. Glömde av att den var så lång (Spartacus) och var ganska glad när jag efter 4 fick stänga av tv:n…


Nu ska jag rulla ner för trappan och greppa några korvar.

Sköt om er så hörs vi kanske igen… Kram Micke




 
 
babymyz

babymyz

28 december 2008 18:39

hahahah men vad fan,skit samma om kroppen mm behövde det,då får man se till o lägga sej tidigt så man får sina timmar,man behöver ju inte lägga sej halv 1 på natten för att sen få sova de timmar man ska så att kl blir såå mkt..
Nä gillar det faktiskt INTE...
Tur du får nya läsare oxå då,för vissa gammla trasor blir du nog inte av med så lätt,haha

http://www.metrobloggen.se/marilouise

 
Annika

Annika

28 december 2008 19:39

Korv med bröd är ICKE att förakta! :-)

http://acka.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

28 december 2008 22:04

Jag gillar dessa färger, mysigt! Kram!//A

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Mickis

Mickis

29 december 2008 00:11

Korv & bröd är makens favvo. Medans sonen gärna äter halv/hel special...

NattINatti

http://mermickis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards