•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 30 december 2008

Silence... I Kill You !!!

Av Michael - 30 december 2008 19:35




Nästan att man ångrar att jag visade denna förbannade "Dead Terrorist" för min dotter eftersom det enda man hör från hennes läppar är just citat från denna docka... Jeff Dunham ligger tydligen på dem flestas läppar just nu och visst han är skitrolig men han börjar låta lite för mycket här hemma nu...


Lyssnar nu på webbradion och det var inte mycket man fick höra från 1:a Perioden eftersom det ska bojkottas sändningarna från FBK´S matcher känns det som... Hoppas jag får höra resten av matchen utan fler avbrott för annars tar jag en dressin från bangården här i stan och pumpar mig upp till huvudstaden och ber "Achmed" att spränga Sveriges Radio...


Vi har nu bestämt oss angående morgondagen och vi tar avbrott från internet & mobiler sen åker vi till stan 17:00 för att se fyrverkerierna sen hem och äter fläskfilégryta och myser framför tv:n med en bra film och kurerar min och sambons förkylning...


Tänder massa ljus, kanske spelar lite spel sen skålar vi in nya året och bara slappar i soffan UTAN dator... (ja kan ni tänka er) blir en svår prövning för mig och dottern men det ska nog gå tror jag.


Va hittar ni på en dag före nästa år ?



 
 
Bella

Bella

30 december 2008 20:08

Tack snälla Micke - det var fint sagt av dig!! Kram på dig!

http://www.metrobloggen.se/bellasblogg

 
Ingen bild

snosfia

30 december 2008 23:35

Önskar dig ett Gott Nytt År:)

Hoppas ni får en mysig nyårsafton, här blir det jag och sonen. En myskväll med god mat och en skål i alkoholfri cider:)

Ta hand om dig och må så gott.

Många kramar från Katarina!

 
Annika

Annika

31 december 2008 01:40

Vilken jättestor bild på Tomten!! :-)

Med hopp om ett friskare liv utan förkylning och ett Gott Nytt 2009!
Tant Acka

http://acka.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

31 december 2008 06:34

Låter som en lugn o. härlig nyårsafton,ska göra ungefär detsamma,kan behöva softa lite efter min hektiska vecka.Förnuftigt med avbrott fr.internet o.d, DET gör däremot inte jag,har väl varit borta för länge härifrån så jag sitter nog vackert här hela nyårshelgen,he he. Ha det gott vännen och riktigt Gott Nytt År. Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
hanna

hanna

31 december 2008 08:07

Låter som en mysig nyårsafton,,blir säkert jätte bra!
Gott Nytt År!!!!!
kram från Johanna

http://www.123minsida.se/famsvanstrom

 
Pisan

Pisan

31 december 2008 08:40

Önskar dig och din familj ett riktigt gott nytt år!
Här ska det också skålas i alkoholfritt, nämligen alkoholfritt jordgubbsvin. Den där Dead Terrorist är ju skitkul tycker jag :-D Men ibland kan det bli för mycket av det goda... Kram!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Annelie H

Annelie H

31 december 2008 09:35

Låter som en bra ide..gott nytt år!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Björn

Björn

31 december 2008 10:46

Haha, jag verkar vara den ende som inte gillar JD :D

Men jag önskar likväl dig och dina kära ett underbart gott nytt år! Rock on!

http://bjornnastet.wordpress.com

 
hanna

hanna

31 december 2008 13:12

ja,,körkortet står högst på listan,,,håller på med lite förberedelser för i kväll,,kram på dig,,

http://www.123minsida.se/famsvanstrom

 
Kapten Krok seglar in

Kapten Krok seglar in

31 december 2008 14:55

Jag ska gå till jobbet klockan åtta ikväll..
Lite surt, men så är det...

http://kaptenkrok.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Onsdag 20 mars 12:26

      Utöver allt annat som jag SKA/VILL göra så kommer jag på ännu fler saker. Det skapar ett viss kaos och huvudbry tyvärr.   Nyss så funderade jag på vad jag skulle kunna utföra mer med strö pinnarna och då avbröt hjärnan förnuftet m...

Av Michael - Tisdag 19 mars 17:52

      Kan ju knappt lyft fötterna över badrumströskeln men det ska inte hindra ett hushållshjon från att slita i sitt anletes svett och plågor.   Man skulle nästan tro att Tobbe är min hustru som han härskar över sociala medier och hu...

Av Michael - Tisdag 19 mars 11:14

      Ja man kan inte kalla det annat. Hela gårdagen efter vår dog-walk så var jag inte stöddig.   1.8 km kändes skönt men det fick jag ångra sen. Man skulle ju hem med och jag räknade ut att vi troligen skulle ha lika lång promenad...

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards