•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Michael - 15 oktober 2012 13:47








Gick sådär...

- Hur mår du ?

- Som jag ser ut...

 

Samtalen kommer fortsätta året ut.

Var inte direkt förvånad för det grävs ett dike runtom mig

och vissa saker kan jag inte hantera bara.

Märkligt att skriva om de anser ni men för mig

är detta mitt sätt att ventillera allt som rör omkring just nu...

 

 

 

Vill inte ta tag i något alls.

Inget som lockar eller intresserar mig överhuvudtaget.

Finns som sagt massa måsten och det är väl därför

allt går åt skogen...

 

 

 

- Gör något !

- Sitt inte hemma och bara var.

- Jag gör mitt yttersta...

 

 

 

Nu ska jag försöka släppa allt

och gör INGET alls en kort stund...

Tack för er omtanke, ni vet vilka ni är.

 

 

 

Av Michael - 15 oktober 2012 11:34







Ju mer klockan närmar sig 13, ju mer bråkar min mage.

Vill inte, orkar inte, känner inte alls för det.

Gissar på magkatarr för det gör ont i magmunnen

och jag brukar ha rätt och känner mina smärtor vid detta laget.

 

 

 

Men bara att ta några tavelkritor och se glad ut.

Har massa måsten att göra så därför mår jag nog som jag gör.

Men först 13:00 Besök på VC sen hem och göra mer mössor.

Hustrun reser till Danmark på Torsdag så efter det får jag ingen hjälp

om det skulle gå fel med broderierna så nu är det bråda dagar...

 

 

 

Måste komma igång med Powerwalken igen annars tappar jag lusten.

Hållt upp i 3-4 dagar nu så risken finns att jag slutar helt.

Får fylla Mp3 spelaren med motiverande musik och ta tag i saken.

 

 

 

Försöker slappna av...

Leo ligger vid mina fötter och sover.

Hustrun ska brodera en mössa och jag sitter och ser på mitt

rengjorda akvarium utan fiskar och växter.

Alltid samma problem vid ett nystartat kar och det är vad

ska man ha för växter och vilka fiskar......

 

 

 

Jag får googla lite och se vad som finns.

1 timma kvar.... *usch*

Ja just ja, frukost kanske skulle funka med...

 

 

Godmiddag !

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards