•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Michael - 29 oktober 2012 18:11







Läs...

Dela vidare !

 

 

Familj efterlyser

Av Michael - 29 oktober 2012 17:19







Ja annat kan man inte säga...

 

 

 


Försöker sen komma på varför jag är äcklad

men är allvarligt så trött på att gnälla och vill

inte ni ska sitta och tänka saker om mig som egentligen

är sanna...

 

 

 

Inväntar fritösen ska bli varm...

Kommer fortfarande inte på rätt knapp att trycka på.

Känns dock tryggt att man har en liten skara vänner som alltid

vet vilka knappar som fungerar och det håller mig

över ytan hela tiden.

 

 

 

Skrev häromdagen att jag borde ha tipsat min

kurator att läsa bloggen men jag skippar den biten allvarligt talat.

En dag som denna kände jag att hon inte gav mig något.

Ännu en gång har hon gett mig en notislapp med tid & datum

och när jag står där i luckan och ska betala för mitt besök

så sägs det ännu en gång att det finns ingen tid bokad.

 

 

 

Sätter mig ner i väntrummet 13:00 är klockan

och jag sitter därtill 13:35 då jag inser jag INTE vill mer.

Reser mig och går till luckan igen, ber dem att skriva meddelande

till kuratorn. Märkligt nog  så ringer telefonen 14:00 och

Kuratorn undrar hur hon kunde gjort så fel...

 

 

 

BEATS ME !!! Dont give a shit...

 

 

 

Får ny tid....

Och nu ska jag göra mat !

Av Michael - 29 oktober 2012 10:56







Inte ens en överdrift....

 

 

Kan inte ens skylla på att jag vaknat på fel sida.

Ville inte gå upp,men va tvungen.

Ville inte ta ut hunden och jag slapp...

 

 

 

Vill INTE åka till VC idag klockan 13:00 men jag måste.

Skulle färdigställt en tävling på Facebook men glömde, orkade inte.

Jag tar 3 steg bak ½ steg framåt just nu...

 

 

 

Läkarens ordination om träning (Powerwalk) 2 ggr/dag är helt

och hållet obefntlig. Finns inte ens på min världskarta !

Tänder ljus och sjunker genom soffan en stund...

 

 

NO GOOD DAY  ! ! !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards