•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2012

Real SHITTY Day !

Av Michael - 29 oktober 2012 10:56







Inte ens en överdrift....

 

 

Kan inte ens skylla på att jag vaknat på fel sida.

Ville inte gå upp,men va tvungen.

Ville inte ta ut hunden och jag slapp...

 

 

 

Vill INTE åka till VC idag klockan 13:00 men jag måste.

Skulle färdigställt en tävling på Facebook men glömde, orkade inte.

Jag tar 3 steg bak ½ steg framåt just nu...

 

 

 

Läkarens ordination om träning (Powerwalk) 2 ggr/dag är helt

och hållet obefntlig. Finns inte ens på min världskarta !

Tänder ljus och sjunker genom soffan en stund...

 

 

NO GOOD DAY  ! ! !

 
 
Ingen bild

Catarina

29 oktober 2012 11:38

2 ggr om dagen va la o ta i. En vanlig promenad varje dag däremot, runt kvarteret eller till affären o tillbaka räcker men jag förstår att du inte vill ut i detta vädret för det vill inte jag heller och inte min kropp så vilodag idag här.

Michael

29 oktober 2012 11:45

Tvungen för att se hur mina blodsocker värden ändras eller inte. 2x 4 km/dag... :(

 
mickis

mickis

29 oktober 2012 12:30

men det är väl dumt att ta i med 2 powerwalks Om dagen att starta med.. Bättre man bestämmer en & genomför den :-)

å en kick i rumpan & regnkläder på!!

Kramelikram :-)

http://mermickis.blogspot.com

Michael

29 oktober 2012 12:33

ordinationen är för att se om mina blodsockervärden förändras. 2x4km/dag skall göras. Motivationen suger geting just nu och har inget med väder att göra tyvärr. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Av Michael - Lördag 4 maj 22:00

      Utan att attackera varandra, utan hårda ord kastat mot varandra (mest från min sida) så enades vi gemensamt hus hjon och härskarinna om att göra iordning altanen tillsammans.   Altanen är nu skurad, rengjord och nu ska vi bara...

Av Michael - Lördag 4 maj 13:50


          Staden faller inte alla i smaken men jag är född här och kommer begravas här med.   Får hoppas att hustrun stannar med mig för gott eller om hon skiljer sig för att dra söderut där hon hellre vill bo. (Göteborg) Får se...

Av Michael - Fredag 3 maj 20:21


      När jag ritade ner tanken såg det väl ganska bra ut men utförandet var ett hastjobb och godkändes endast av Tobbe men det är hustrun som har sista ordet...   Blir till att montera ner räta upp och sen göra om det är sen gammal...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards