•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Michael - 16 oktober 2012 20:49








Bad hustrun säga något

som hon ville jag skulle skriva om

eftersom jag fått idé torka fullständigt.

Fick ingen hjälp där inte...

 

- - - -

 

Nu vädjar jag till er som läser...

Kom med förslag !

 

 

 

Av Michael - 16 oktober 2012 18:58







Känns som allt varit ett enda töcken.

Inget känns som det brukar... Fick trevligt besök idag

så något positivt var det ju med denna dag

 

 

 

Men alla dagar är inte allt för jävliga utan kanske

mina tankebanor som skuggar mitt omdöme. Men allt

kommer troligen bli bättre med tiden hoppas jag...

 

 

 

Finns de som mår sämre....

Ruskar bort det dåliga en stund.

Ska kolla lite tv sen får det nog bli mösstillverkning igen.

Lär väl inte komma till helgens loppis gissar jag så jag får

fler dagar på oss att hinna till Julmarknaden...

 

 

 

-Peace Out-

Av Michael - 16 oktober 2012 10:39








Ja det är jag nog...

Kan ibland känna att mina inlägg är mer personligare

än vad jag egentligen borde vara.

Öppnar mig och blottar mina svagheter för andra som säkert vill

vill såra och förstöra...

 

 

 

Men sen är det en annan sak vad jag tar åt mig

och hur jag hanterar det. Hade det varit för 20-25 år sen hade jag inte kunnat hantera det alls och troligen aldrig skrivit som jag gör heller.

Är väl sån jag har blivit med åren, allt jag stängt in måse komma ut

till slut annarsblir man ju fullkomligt KOKO...

 

 

 

Men visst...

Ibland kanske man sträcker ut hakan mer än vad man borde göra

och det är nog ingen fördel direkt. Uppskattar dock en del kommentarer

om att jag är stark/modig som öppnar mig så och att det gett hopp

för personer i samma sits och det värmer att höra...

 

 

 

1 av de Bästa kommentaren var " Du är en duktigskribent, du skriver så levande" och vad svarar man på det ?  Tack känns futtigt men kommer inte

på något mer passande... Djupt tacksam "A-M"  //Hälsningar PluggSupporten!

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards