•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 februari 2021

Av Michael - 1 februari 2021 12:27

 




Ja tror det eller ej men jag har

fortfarande inte somnat.

 

Kan ju tro man har dygnat...

Det har jag iofs men utan spelande.

Försökte underhålla er imorse men vet inte om det 

gick hem hos någon ?

 

Drar en aning i ögonen men det är

bara att bita ihop. Troligen klappar jag ihop

efter att vi käkat middag...

 

Hustrun fick faktiskt sova till 08.30

och var förvånad och omtöcknad efter att ha fått 

sova ut för en gångs skull.

 

Snart dags för middag: Korv stroganoff m ris.

Och vet ni vad ?????

 

 

 

Av Michael - 1 februari 2021 03:48



Varför inte uppdatera om min hälsa...?

 

Kanske inte lockar så många men jag vet vilka

ni är och jag uppskattar er enormt.

 

Vikten : Senast jag vägde mig var igår.

Innan dess så stannade vågen på 115.4 kg (usch)

och den har märkligt nog stannat runt där några år.

Igår när jag vägde mig igen stannade vågen på 113.4 kg.

 

Vilken lycka ärligt talat....

 

Mentalt : Ja det är sådär och har sina ups and downs.

Kommer fler och fler ljusglimtar och just nu är det UP och jag

är sjukskriven 100% utav mina 25% som AF anser mig vara kunnig

att göra t.o.m sista Mars.

 

Sömnen : Ja det inser ni ju själva eftersom jag sitter

här och bloggar och snart ska se film när klockan närmar sig 04:00.

Satte mig utanför sovrummet så frun kan få sova lite extra 

utan att jag håller henne vaken....

 

Fysiken : ha ha ha... ja ni fattar.

 

Allmänt : Ja det är toppenväder trots kylan men hellre 

det är ständigt spöregn. Kommer ut mer och orkar göra saker igen

i små lagoma doser. Hoppas kunna göra lite mer dag för dag och på så sätt

låta den långa mentala "att-göra-listan" minska en aning.

 

Det var allt för denna gången.

Hoppas ni har sovit gott för det har inte jag.....

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards