•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 februari 2021

Av Michael - 3 februari 2021 15:15



Feeling blue...

 

Har egentligen ingen anledning

till att vara det men det är kanske baksidan

av att leva med ADHD och depressioner

är en vardag för mig gissar jag.

 

Vill inget göra, orkar inget göra

och jag mår ännu sämre av att inte kunna göra

nytta så nu är jag i samma stadie som min

älskade hustru fast hon GÖR mer nytta än

hon inser...

 

Hatar bokstavligen denna känsla.

Ständig oro för vad ?

Inte ens det svaret kan jag ge mig själv.

Ju mer jag oroar mig ju ondare får jag i kroppen.

Hur det hänger ihop har jag inte.

 

Kryper tillbaka till sängen igen.

Andras arbetslust gör mig inte lyckligare

men det får tiden att gå som tur är.

 

Sköt om er...

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards