•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 16 februari 2021

Av Michael - 16 februari 2021 18:22



Jag hoppas verkligen på detta.

Inget annat vore trevligare en dag som denna.

Ja kanske en semla men hustrun vägrar... *buhu*

 

Idag spelar mina 2 favoritlag match.

Liverpool i Ungern...

Färjestad mot Luleå.

 

Och får man ingen semla får man

se fram emot torsdag. Hoppas att någon

vill ta en semla med mig medans Isabell

sitter i möte... (SNÄLLA)

 

Ja nä hockeymatchen startar snart

så jag ska väl göra popcorn och frossa i mig

medans hustrun sitter i sin ensamhet och envishet

frusen i bilen och väntar...

 

Ta hand om er !

 

(pssst... tänd en brasa Älskling)

 

 

Av Michael - 16 februari 2021 14:49



Som jag vill prova på i framtiden.

Har egentligen haft det på önskelistan

i väldigt många år men som alltid när

det gäller att prova nya saker är jag för feg

eller så kostar det skjortan.

 

Sen är ju en del av materialet en stor

kostnad för mig så jag måste försöka finna

den mest billigaste lösningen.

 

Har velat prova att göra egna knivar.

Inte smida själv för det klarar inte min överkropp

och rygg tyvärr. Idag fick jag se en FB vän tillverka

just egna kniv av stå och eget skaftämne.

 

Skaftämnet är den billigaste av material

jag kan få tag på men sen är du problemet stålet.

Finns så mycket idéer i pannan som skulle behöva komma fram

på papper och sen till handling.

 

Isabell blir väl inte direkt välvillig när jag börjar

prata om nya projekt förrän de gamla är lösta

så jag får ta det varsamt.

 

Har du en hobby eller något du skulle

vilja prova på att göra ?

Av Michael - 16 februari 2021 12:19



För hur man än vänder sig har man 

rumpan bak...

 

Har haft en helvetes natt och hoppas

att resten av dagen blir bättre. God mat & hockey

är en mycket bra rehab i Isabells sällskap.

 

Kanske ska lyxa till matchen med lite

popcorn som toppen av isberget. Ja på tal om isberg...

Lite skönare ute nu sägs det när temperaturen 

fortsatt sjunker mot plus.

 

Kommer sitta här ofta idag tror jag för

frun är överallt, hennes son har hemundervisning

under stark "mamma-bevakning" och det går sådär tycker jag.

Han sov över 13 timmar inatt så sporten sätter sina spår.

 

Får se om jag kan få bort luren från

hennes öron innan de torkar in. Blir som Fleksnes,

torra på utsidan och blodiga på insidan...

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards