•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 22 februari 2021

Av Michael - 22 februari 2021 12:04



Så kom den j-veln !

 

Han höll mig vaken till 9 sen slockna

jag direkt. Isabell fick sin frukost och önskade sig

en repetering imorgon så jag får hålla mig vaken inatt 

igen för aldrig att jag vaknar självmant tyvärr. . . 

 

Vaknade till strålande solsken +4 så snart

ska jag ge mig ut i verkstan och fortsätta med gårdagens

måsten. Tänk va allt ser bra ut i teorin men när det sen 

ska göras rent praktiskt är jag oftast ett misslyckande.

 

Laddar upp mig med musik

sen är det bara att plaska ut i det blöta

som så ofta uppstår när vi haft plusgrader.

Gräsmattan ser ut som den varit startplattan i Svenska

Rallyt eller November Kåsan kanske lät bättre. . . . (Horribelt)

 

 

Av Michael - 22 februari 2021 05:11



" Bring me a dream "

 

Tror banne mig att JB har fått

Corona för här är han allt mer sällan.

 

Tror jag sov i 20 minuter, vakna med ett ryck

och full blåsa sen var det lönlöst. Isabell får ju sova

ut och frukost på sängen så hon klagar inte.... *blink*

 

Ingen sömn, inga drömmar, ingen ro i kroppen.

Undrar om det är försäkringskassan som spökar ?

Inget känns rätt i huvudet just nu men trots värk och

orkeslös håller jag huvudet över ytan.

 

Till frukost ska det bli bacon, äggröra, grönsaker

och kaffe. (hustru endast) Jag äter troligen detsamma

för bröd har jag mer eller mindre tröttnat på.

 

Tror jag startar en film så går tiden

en aning fortare. Ja om man hittar en bra film med

lång handling. Såg en film igår som hette Becky... Önskar mer svar

men den hade 5.8 IMDB så kika om ni har lust.

Nu kastar jag ankar.....

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards