•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 februari 2021

Av Michael - 8 februari 2021 18:10


 

...Skräcklestugan i vinterskrud...

 

 

...Min vackra hustru...

(Tänka sig, hon ler)

 

 

...Lekfull hustru...

 

 

...Hallesnipen...

 

 

...Länsan...

(Vid närmare eftertanke är det en komisk bild)

 

 

...Förskjutning...

 

Ja de var det jag hade att visa för denna gång.

Fanns fler foton men som jag sa tidigare så har jag

verkligen legat av mig och behöver komma ut

oftare med kameran...

 

Hoppas ni tycker om någon av bilderna :)

Av Michael - 8 februari 2021 16:33



Tyckte vi efter besöket på NÄL.

Blodtrycket vart positivt (133/74) och så låga siffror

har jag inte haft på länge så det gjorde mig glad.

 

Fick ordinerat nytt insulin, så kallat måltidsinsulin

som ska intagas morgon innan frukost och eftermiddag

efter måltid. Hoppas att sockret ska stabiliseras lite.

 

Vi hann t.o.m ta en kort fotosafari i Vänersborg

efter att vi kört hustruns son till sin pappa.

Kort var inte kort nog för hela Vänern var öppen och

nordan blåste SVINKALLT så det gick fort tillbaka 

till bilen.

 

Nu ska jag sortera bilderna efter

maten sen kanske ni får se några av dom värd att visa.

Har legat av mig en aning eller så frös jag om fingrarna.

Ja vi säger att kylan var problemet... *blink*

 

 

Av Michael - 8 februari 2021 12:36



Får göra ett nytt försök idag.

Nådde ut till 58 igår och det är verkligen inte dumt 

alls men de som gladde mig mest var att jag hade

4 kommentarer väntande idag...

 

Snart ska jag till diabetesmottagningen

för att avlägga rapporter och kanske mäta

blodtrycket. Får hoppas de har överseende

med mina usla prover eftersom psyket inte varit

på topp den senaste tiden.

 

Oftast så när sömnen påverkas

så påverkar det mitt blodsocker tyvärr. Inget jag kan påverka

för allt omkullkastas fullständigt av att sova 3-4 timmar/dygn.

 

Håll tummarna så hörs vi senare !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards