•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 februari 2021

Av Michael - 23 februari 2021 14:47



Eller jag var när jag gick ut.

Nu är jag mer ut/magpumpad efter ett tar timmars

jobb i hönshuset.

 

Blodsockret sjunker så fick avsluta

annars hade jag rasat ihop i hönsskiten.

 

Andas ut en stund med musiken igen

sen ska jag göra middag.

Idag blir det panerad kolja med strips, en slags

svensk version på engelska " fish & chips " som är sååå gott.

 

För att pigga upp Isabell får det bli

en sallad till. . . 

 

 

Av Michael - 23 februari 2021 11:34



Youré lost whitout your dreams...

 

Utan tvekan är det så. Känns som jag inga drömmar har alls.

I vakna livet finns väl alltid men när jag somnar är det tomt.

Så varför hålls jag vaken på nätterna ?

 



Ja det är väl såna vi är kanske ?

Isabell är på obevakad frigång och jag inväntar att

sockret ska resa sig en aning så jag kan klaffsa ut till verkstan

och fortsätta med något roligt eller så distraheras jag av något annat. . . .



Bästa sättet är med musik och detta är bland

favoriterna alla dagar i veckan. Rösten är verkligen så bra.


Ikväll ska vi hämta hem en chiffonje som ska placeras

i hobbyrummet. Hoppas verkligen vi orkar med detta. Dom brukar

som oftast vara aptunga så säckkärran ska servas innan vi åker. . . 


Hur ser DIN dag ut ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards