•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 februari 2021

Av Michael - 21 februari 2021 18:56



Placerar man saker på så sätt

att man anser det vara en perfekt plats

som man ska hitta det på?

 

Idag på eftermidagen letade jag efter vinkeljärn

i säkert 20-25 minuter på i verkstad och huset.

Frågade inte Isabell för jag visste vad svaret skulle bli...

- OM man städar i verkstaden så hittar man.

 

Till slut flyttade jag på en låda och visst

låg alla 4 där. Först när jag inte fann dom letade jag

efter de 4 andra jag nyligen köpt för att komplettera men inte

ens dom kunde jag finna.

 

Isabell kom hem och jag satte mig i hallen

för att vi skulle gå ut och natta hönorna. Va ser jag när jag sätter mig

om inte 4 vinkeljärn som vilade på min kap/gersåg...

 

*tung suck*

 

Jaja jag fick börja med en del av mina måsten idag.

städat hos hönsen. Satt upp varningsreflexer uppe vid brevlådan

OCH något som jag ska hålla hemligt från frugan tills det är klart.

Då får även ni se vad som gjorts....

 

Väl mött imorgon !

 

   

Av Michael - 21 februari 2021 15:26



På detta februari...

 

Vad förväntar jag mig från detta året

har jag troligen redan glömt av och ber om ursäkt

för att jag repeterar mig.

 

  • Växthuset ska bli klart.
  • Hönshuset ska få bättre sovplatser.
  • Husvagnen ska renoveras färdigt. (Målas klar & sängbygge)
  • Fixa bättre förvaring i verkstan.
  • Trädgården ska snyggas till.

Vissa av punkterna kommer Isabell uttrycka sig i stil

men att hon minsann ska göra sitt bästa men det handlar

inte om det kära du. Detta är saker vi SKA göra tillsammans.

 

Frågan är för min del, Varför tar det emot så otroligt?

Jag är ensam hemma och har hur mycket tid som helst

och ändå är det som om de satt en banan i avgasröret...

Låter kul men jag avskyr det.

 

Nää nu ska jag rasta lilla yrvädret.

 

 

Av Michael - 21 februari 2021 11:31



Ja för mig iaf...

 

Har som mål att väga mig varje söndag

och missat det några gånger nu.

Idag kom jag ihåg det och senast jag stod på vågen visade

den 113.4 kg och idag 111.6 kg.

 

Nu börjar den svåra kampen med att bibehålla 

dessa siffror och se till att det inte går upp.

Har jag tur så KANSKE närmar jag mig 100 kg lagom

till min dotters vigsel.

 

Så trots vidriga ryggsmärtor är humöret på

topp men utåt kan det se för jävligt ut..... (hahahaha)

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards