•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 februari 2021

Av Michael - 15 februari 2021 16:12



Men jag försökte dölja det så länge jag kunde.

Gick inte mer än kanske 1½ minut tills Isabell fick se

vad jag ställt till med.

 

Kändes inte riktigt som JAG om ni förstår vad jag menar.

Visst min hustru ville jag skulle ha kvar skägget men nu fick

det vara nog ansåg jag och imorse försvann delar av det.

 

Nu har jag det gamla "Bockskägget" som hon kallar det.

Som tur var fick jag inte onda ögat utan hon klappade

mig om kinderna och sa att jag va lika söt ändå.

- Fast jag saknar skägget...

 

Nu hinner jag inte mer, ugnspannkakan står

i ugnen och under tiden dunkar musiken skönt 

i högtalarna. David Guetta... Vilken kille

 

 

 

 

 

Av Michael - 15 februari 2021 10:17

 


- Vår gård i vinterskrud -


Tog oss en promenad ut på sjön igår med hundarna

och kameran nyladdad.

Var strålande väder att vistas ute...


Blir inte sista gången och nästa gång

ska vi göra upp en eld och grilla korv kanske?


Just nu ska vi veckohandla.

Mat, bensin och energi...

Dunkel morgon och inte alls som i helgen.


Dagen blir vad man gör den till eller hur ?



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards