•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 februari 2021

Av Michael - 2 februari 2021 18:16



Eller punkter...

 

  • Höra frun prislova middag.
  • Slippa värk i kroppen. (Sällan dock)
  • Ishockey (Tisda, torsdag & lördagar)

Mer behövs inte ärligt talat.

Ja all kärlek hustrun ger mig är pricken över i:et...

 

Popcorn till hockeyn är också

ett stort + i kanten så det ska jag hinna med innan pucken släpps.

 

Hade några saker att göra idag men jag avvek från

det genom att sova till 12.

Imorgon SKA dom göras och kanske får jag med hustrun

ut igen på fotosafari.

 

Peace out för idag !

 

 

Av Michael - 2 februari 2021 14:38



Sker...

 

Saker ljusnar mer och mer och vi hoppas

på en lättnad detta år.

 

Enda som förmörknar är FK´s dom

som jag känner är som ett bottenankare runt själen.

 

Vill inte berätta ännu vad som får framtiden

att se bättre ut och säkerligen kommer en speciell

person i mitt liv börja fråga ut mig direkt.

 

Du får hållas på sträckbänken en stund 

för detta vill jag inte jinxa.

 

Förutom allt detta så är det harmoni

på gården. Lätta förkylningar och 2 tuppar mindre.

Nu är det endast hönor i hönshuset och jag hoppas

att vi kommer kunna tillföra mer hönor som ska ge

oss en tillökning på ägg.

 

Hustrun hämtar sonen så jag får

börja att förbereda middagen kanske.

Dagens blir: Kycklinginnerfilé och... ja antingen ris eller strips....

 

 

Av Michael - 2 februari 2021 13:33



Måste ju uppdatera er...

 

Bloggen : Januari hade jag 504 besökare.

En bit på vägen så nu blir det till att öka så kanske jag når 1000.

Märker att fler inlägg/dag ökar markant så jag får hitta 

något mer att skriva om helt enkelt.

 

Promenader : I januari gick jag 68.045 steg 53 km och

tappade 5065 Kcal.

 

Och nu blir jag utkörd i 1 dm snö för att kissa hundarna.

Återkommer lite senare.......

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards