•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Michael - 1 november 2010 21:49







Ja jag vet " Ska Bara "



Om någon har denna film som jag endast sett

på någon sida i USA till salu.

Om det finns någon som har den eller sett den

här i Sverige och som vet min PASSION för julen

kan väl höra av sig...



Kramar om




 

Av Michael - 1 november 2010 21:09







Magen känns som den sitter upp och ner.

Halvt illamående och som jag hade ätit

upp en glödlampa...




Hoppas den vänder sig snart

och blir bra till morgondagen.

Troligen något som spökar psykiskt

och som gör att magen blir upprörd...


" shaken but not störd "




Jaja...

Det som inte dödar det härdar.

Fast å andra sidan....


" skitsamma "




Hoppas att er dag varit till belåtenhet.

Ska sakta men stadigt dra mig mot sängen...

För att vara lite energisnål och

försöka komma på annat att fördriva tiden med

lämnar jag följande tips...



Tre energispartips för en jord vid liv!!!
Släck lampan och tänd varandra.

Sänk rums-temperaturen och värm varandra.  


Stäng av tv:n och sätt på varandra. Save Earth !!!


Tack A-C !



Nu annat... Sov Gott

Av Michael - 1 november 2010 16:24







Visade röntgenbilderna.

Får se vad läkaren säger om detta.

såg sämre på ena ögat så snart blir det väl glasögon.




Förbannat lång väntetid dock.

Satt i väntrummet och var nog den enda

som höll sig under under 50-strecket...




Medelåldern var 68 och uppåt sen jag.

Kom in satte mig 13:40 och lämnade inte sjukhuset

förrän efter 15:35...

Suddiga ögon och överkänslig mot ljus så

nu ska jag krypa ner i soffan och mysa tills

middagen ska förtäras...



Sköt om er...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards