•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Michael - 13 november 2010 19:46







Stegräknaren kommer ligga på

helt på tok för lite.

Men efter alla steg i veckan är fötterna

tillräckligt väl förtjänta av vila.

Tog med Leo på 3 km promenad imorse

över stock,sten & järnväg så han var

nöjd och trött...




Avslutade allt med en skön dusch för han sen

gick han upp oc somna under sambons säng...

Ska ta en sådan promenad imorgon igen och

jag hoppas skorna torkat tills dess...




Men nu ska jag smälta fars goda middag

och sambons goda tårta.

Kanske se någon film för det var länge sen.


Vilken tycker ni jag ska välja ?


1. Inception

2. The Skeptic

3. The Last Airbender

4. Jonah Hex



Jag ser på den film som ni röstar

mest på så kom igen och gör din röst hörd...



  

Av Michael - 13 november 2010 09:16







Jobbade lite extra igår kväll och när

jag väl kom hem efter 19 så låg min son

redan i sängen och sov...




Han sov tills jag gick upp och har

förmodligen vilat upp sig och sover inte

mer denna helgen efter 14 timmars sömn typ...




Dags att ge han frukost sen på med stegmätaren

för att sen ge hunden sin lilla promenad.




 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards