•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Michael - 3 november 2010 22:11







  


Heta kinder, svullna ögon och fruktansvärt trött.

Är detta kroppens sätt att tala om hur jag mår och

vad jag borde göra... ?




Denna gången lyssnar jag och lyder.

Säger väl godnatt då...



Dröm Sött

Av Michael - 3 november 2010 19:57









... På hemvägen och det kändes vissa stunder som cykeln stod stilla.

Märkvärt tagen av en hemsk huvudvärk som gnagt på mig sen eftermiddagen.

Har fått i oss middag och nyss tog jag Alvedon så jag slipper

sitta och gråta. Dels för jag är genomtät och det andra beror

troligen på värken...




Om man skulle komma på något att göra.

Men orkar inte för maten ligger inbäddad i

orkesmuskeln och den är slappare än någonsin efter

en så utsökt middag.

Hemlagat potatismos, mamma scans och gräddsås...




 

Av Michael - 3 november 2010 08:01







Vaknade 4 igen...



Denna gång nya tankar och sen stördes jag av

det hällande ösregn som rusade utanför.

Avundas dom som tycker det är avslappnande

att somna till regn som smattrar på fönsterblecket...




Sitter groggy och mest gäspar

och försöker vakna till liv.

Ska nog äta lite innan jobbet.




Önskar alla en underbar dag !



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards