•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Michael - 9 november 2010 23:07







STEG: 9.944



STRÄCKA: 7.85 km


TIDSÅTGÅNG: 2:13:28


KALORIER: 710




Var ingen vidare dag.

Men jag skyller på vädret.

Bättring...


Nu sängen !

Av Michael - 9 november 2010 21:05







Mina barn ska byta sängar med varandra.

Ja inte madrasserna utan ramarna.

Min dotter är överlycklig som ska ta över sin brors

loftsäng som han tröttnat på.




Han tycker det var roligt en början att ligga

där uppe och spela tv-spel under sängen.

Men nu den sista tiden är den inte alls bra.




Så nu ska dom göra byte.

Frågan är om sonen vet va han ger sig in på...

Han ska ta sin systers säng som är vit

(spelar ingen roll)

MEN !!!

Den är i metall och med massa, MASSA.

Nej jag har haft fel... Haft för mig att det var massa

blommor men jag har fel...


(Andas ut)



Detta bytet kommer nog att lösa sig ändå.

Dottern planerar hur mycket som helst just nu.

Enda nackdelen för hennes del

är att hon inte kan gömma saker under sängen mer...



  

Av Michael - 9 november 2010 18:47







På jobbet har jag skottat blötsnö.

Gissa om jag somnar gott inatt och med

en riktigt trött rygg...




Annars har vädret varit rent uselt.

Det har jagat bort kunderna med.

Rullatorer i snöslasket var ingen hit

verkar det som för inga har rullat in idag...




Dags för mat !

Kycklinglåda står på

tapeten och magen är hungrig.




Zappa lite tv, tända ljus sen ladda

inför sista promenaden för kvällen...




Återkommer !



  

Av Michael - 9 november 2010 07:01







Drog in inatt !



Men den verkar ha glömt av snön

som den skulle haft med sig.

Våra fönster som oftast står äppna

fick jag stänga inatt för dom dunkade oavbrutet.




Det är en storm utan dess like och det

tjuter i vädringsventilerna konstant.

EXTREMT glad att jag slipper gå, cykla till jobbet idag.

Märkligt nog står tempen på endast +0.6

på övervåningen om de nu stämmer...




Dags att ge sonen frukost !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards