•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Michael - 21 november 2010 23:26






Kvällen hyfsade till sig.

Fick t.o.m highscore på besök

idag och alltid något som piggar upp.




Vem vet jag kanske hinner med

några till innan 12-slaget ?



Vet just nu bara att jag måste

kasta mig i säng så jag orkar med

morgondagens alla sysslor...



*gääääääsp*


  

Av Michael - 21 november 2010 20:34







Om jag skulle gå till frisören ikväll.

Känns lite långt på sidorna.

(3-4 mm)



Lite som ett u-lands problem

när håret står ut över öronen på sidorna.

Undrar om han har tid...




Får nog fjäska redigt vid denna

tiden på dygnet eller va tror ni ?

Jag gör en chansning och ser om han vill trimma

ner till sköna 1 mm igen så man känner sig normal.




Håll tummarna snälla !



   

Av Michael - 21 november 2010 12:25







Lugnat ner mig en aning.

Är inte hemma på planen riktigt

men jag närmar mig sakta & säkert.




Ska se vad vi ska äta till middag

och kanske då är jag med i matchen igen.

Hoppas ni orkar stå ut med mig utan

att jag måste gå i terapi eller meditera...




Kram på er alla !



  

Av Michael - 21 november 2010 11:38







Inget verkade gå som ja ville denna helgen.

Gårdagen slutade i katastrof & denna

dagen började i samma spår...




Hällande ösregn & blodsocker som

tog paus nere i tårna...



  

Av Michael - 21 november 2010 11:03







Trodde det skulle vara så enkelt att byta

ny header och snygga till inför julen.

Men inte här inte för då ska hela

skiten rasa tydligen...




Vill lägga in ny header

men "BLOGGPLATSENS" j-vla maskiner

ska tydligen inte göra det utan väljer en annan

som jag INTE vill ha...




Snacka om att raseri rusar runt just nu !

Visste en skitsak för er men mitt tålamod

säger något helt annat...



Går ut nu och kyler ner mig !

Av Michael - 21 november 2010 09:47







Dra tillbaka tiden...




Ändra på saker jag gjort fel.

Förändra mitt beteende till det bättre.

Vissa sakaer man gjort är inget man får en stjärna

i kanten för men man får lära sig av misstagen...



 



Ja den glorian sitter på sidan här.

Men sen finns det vissa saker jag aldrig

kommer ångra...


Mina 2 underbara barn

En sambo...

Min Hund som jag längtat efter sen 7 års ålder.




Ett liv utan detta nu vore mer

eller mindre en katastrof.

Så varför gnäller man över småsaker egentligen ?

Är väl så att uppväxten finns med hela livet.

Barndom, tonår....



Ingen dans på rosor direkt...



Men nu blir det kissrunda i kraftig vind och pissregn...

Ska bara ta på mig simfötter och badmössa först.



  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards