•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Michael - 4 november 2010 22:16







Stegräknaren stannade på blygsamma:


10.115 steg



Och det kan jag lova att jag ska fördubbla.

Men ska vila kroppen fram tills måndag.

Ser fram emot att göra mitt yttersta.

Synd att man måste gå ensam för på den punkten

är jag inget vidare med att sporra mig själv.




Känner jag att det är lite segt så slå jag antingen

av på farten eller stannar upp helt.

Många säger att det är underbart att gå ensam och

visst är det så när jag ska bara gå i mina egna

tankar och kanske bara njuta av omgivningen

med kameran i handen...




Blir en prövning för min del.

Ska kanske prova att krypa ner i sängen nu så

jag orkar med morgondagen.




Önskar er alla en God Natt !





  ...tomten går till sängs

Av Michael - 4 november 2010 21:14







Kommer aldrig kunna vinna.

Hur ska man orka ?

Vänersborg - Karlstad

och dessutom fotvandra hela vägen...




Gått med en Pedometer hela dagen.

Ryser bara jag hör eller ser namnet.

Jag har gått 8195 steg på sammanlagd tid


1:48:30



Förbränt lite över 500 kalorier och säkert stoppat i mig

det dubbla när jag kom hem efter jobbet.

Helt otroligt att man går över 6 kilometer på en arbetsdag.

Inte undra på att fötterna kräver fotbad varje kväll...




Fast dagen är inte slut även om jag är det.

Ska snart ut med Leo och då kanske man

får med några extra steg på mätaren

och man ser lite med facit i handen

hur en dag kan vara och hur mycket jag

kan prestera och även förbättra...




Håll tummarna för att jag



VINNER ! ! ! !



  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards