•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Michael - 26 november 2010 15:30






Vi åt pizza igår !

Min mor kom in efter måltiden

och påpekade att vi precis ätit det

och sen sa hon att hon ville bjuda oss

idag på pizza...


. . . . . .


Ja man säger inte nej till gratis mat

även om man åt samma föregående dag.

Så väluppfostrad är jag...


  


Skönt att det slutat att snöa äntligen.

Kanske det kan lugna ner sig ett tag.

Säger jag och tittar ut och ser snön falla igen...


. . . . . .


Sliter mitt gråa hår...

Kung Bore

är det öppen jakt på.



Av Michael - 26 november 2010 10:20







Min granne satt fast på parkeringen.

Fick hjälpa henne loss så hon kunde öppna sin butik.

Hoppas bara nu hon kommer in till centrum för vägarna

verkar ju allt annat än plogade.


. . . . . .


Verkar som både Vänersborgs Kommun

& Vänersborgs Bostäder tagit sabbat idag.

Inte hört eller sett en enda traktor eller plogbil.


. . . . . .


Och vi får sen höra att vi gnäller så mycket.

Visst är det hemskt eller hur ?

Vi betalar över 7000:-/månaden och gnäller

för att vi har läckage, kalla lägenheter, dåliga

varmvattensberedare och oskottade vägar, gångar och parkeringar...


. . . . . .


Men vi ska såklart gå med på hyreshöjningar.

Vem ska annars betala julborden för personalen ?


. . . . . .

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards