•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Michael - 20 november 2010 22:55







För att befinna sig i dimman.

Helt väck just nu och ingen aning

om varför... Somnat i omgångar och nu

ska jag snart krypa ner igen för denna dagen...



GÄÄÄÄÄÄSP !!!



Krokodilgapar just nu och ser suddigt.

Antingen är synen sämre eller så

är jag verkligen drogad.



Men men ska inte analysera mer

utan bara sjunka in i dvalan...



 

Av Michael - 20 november 2010 16:27







Inget vidare just nu.

Förbannad över ingenting

och mer eller mindre gråtfärdig...




Om man ändå kunde sätta fingret på

varför jag mår som jag gör just

nu kunde jag göra något åt det.




Fy fan !

Av Michael - 20 november 2010 00:28






Med att blogga av mig innan sängen.

Tömma systemet och sen vakna

uttömd och med en ny fräsch start.




Avtackade en kollaga idag.

Lämnade den mest underbara bukett

och se glädjen i personens ögon

ja de gör ens dag tro det eller ej.




Skriver idag men egentligen är det lördag.

Ska snart upp igen och jobba

9 - 15

så jag ska inte sitta här mitt dumma nöt...

Men nu känner jag mig lagligt tillfredsställd

så nu kan jag kasta mig på täcket och somna.




Godnatt mina underbara vänner...



Siste man släcker ljuset...


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards