•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Michael - 18 november 2010 21:15







För er alla nyfikna kommer nu en kort

meningslös förklaring.



Längtat efter Elitseriestarten.

Färjestad vann över Djurgården

borta med 1 - 3

och till detta avnjöt jag färska räkor...




Kvällen kunde inte blivit bättre.

Säkert inget speciellt i era ögon

men vi har alla olika saker som vi gillar.




Sonen gillar minst de han gör nu,

nämligen sina läxor som han skjuter framför

sig dag för dag. Till slut tar även vårat tålamod

slut och man får ställa ultimatum och

då gör han som vi säger...




Snart dags för bingen.

Några "Ska Bara" innan sen kryps det ner.

2 Dagar kvar på denna veckan...



Puss på er alla !

Av Michael - 18 november 2010 19:37







Ingen vidare inledning...

Kan endast bli bättre om man fortsätter

som man gjorde in i de sista.



Håller tummarna

Av Michael - 18 november 2010 18:51







Närmar sig...

Nyduschad och ska gå ner och fördjupa

mig i en frossa.



Sköt om er

Av Michael - 18 november 2010 15:23







Har stegräknaren fått med sig idag.

Inte haft på den alls så kanske börjar man tappa

steget om man nu vill kalla det så...




Ute tidigt idag för att fylla på frys och kyl.

Snabbfrukost på Coop fiket sen vidare till

Coop, Rusta, Lidl sen hem och lasta av

innan vi fyllde på med massa sopor till återvinningen...




Nu har sambon hämtat upp dotter tillsammans

med min mamma och nu är dom på Elgiganten

för att hämta en ny tv till mina föräldrar...




Här sitter jag i min ensamhet.

Iklädd shorts, t-shirt och en varm

fleecetröja, behöver kanske inte säga att jag fryser.

Ja brukar inte frysa i vanliga fall men

jag gissar att det står ett fönster öppet och därför

som benen känns stumma och fastfrusna...





Letar efter vilket fönster....   

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards