•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Michael - 6 november 2010 15:20







Trädgårdsarbetet lockade mig sådär skall medges.

Krattade en stund men tröttnade och frös.

Dyster mörk baksida och solen på framsidan

var inget som lockade mig alls.




Klippte ner en fallen kärleksört och tog med

in och satte i vas som nu pryder bokhyllan.

Funderade på att odla mer kärleksört och sälja

till butiken intill jobbet (Almhages Blommor)

Alltid värt att fråga och se vad dom säger...




Jaha där starta maskinen igen så jag

får vara moraliskt stöd nu...



Broderidesign


Finns på Facebook

& Via Hemsida...

Kika in och kolla efter julklappar...



Broderidesign.se

Av Michael - 6 november 2010 11:55







Maskinen ska börja sitt taktfasta

dunkande och göra en av mina kollegor

på Tygladan glad när han får sina nya skjortor.

Undrar om man ska lägga på storhelgsersättning ???

*fnissar högt*




Ska även göra mina egna arbetskläder

som kommit i skymundan.

Har även cruisingklubbar som köar och

vill ha nya klubbemblem...




Oj jag glömde en gammal barndomskompis

som vill ha fleece-set till sitt barn eller

kanske jag som gissar mig fram...

Får ringa han och se vad han ville ha hjälp med.




Hur ser eran dag ut ?

Av Michael - 6 november 2010 09:52







På det jag svamlade om igår Mita...

Vet inte varför eller vad jag ville ha sagt

utan det var nog mer trötthets mumbo jumbo.




Hoppas kunna ha mer matnyttigt att skriva om idag.

Sen om ni uppskattar det i fortsättningen är en helt annan

historia som kommer skrivas...




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards