•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Michael - 7 november 2010 22:18







Magen smäckfull med våfflor.

Tur man ska starta tävlandet imorgon.




Denna tävling då !




Från vecka. 45 - 48

ska vi anställda gå med stegräknare

från den stund vi vaknar tills vi somnar.

Vi ska räkna stegen i 4 veckor både mellan varandra

men sen mäta oss med våra kollegor på Tygladan...




Alltså en tävling


Tygladan vs Vargöns Järnhandel.


Sträckan som ska nås är mellan

Vänersborg - Karlstad

runt 16 mil...



Vinnaren skall koras i vår butik som finns i

Karlstad och då ska vinnaren mellan butiken

och vinnaren som gått mest individuellt koras också...




Har gett mig f-n ärligt talat på att

jag ska gå segrande och på samma gång

tappa några extra kilon snabbare.




Hoppas ni passar på att peppa mig

och heja fram mig mot segern.

Kommer föra in mina steg i bloggen

så ni får se hur det går...




Thats was all for now !

Dags för sängen nu mina vänner.

Klockan ringer 06:45 så jag ska

hinna med morgonpromenad

före frukosten...



 

Av Michael - 7 november 2010 17:58







Visade sig att vi minsann inte hade den kanalen

som matchen behagade visa sig på.

Fick snällt zappa runt en stund tills sonen

kom in och då får man helt enkelt

kapitulera eftersom hans ska se på Scooby Doo

och äta sin middag.




Klart man viker sig för det är enklast för alla.

Man slipper en arg son och i slutänden är

det lugn och ro igen.




Får lägga mig på sängen och kika

tv här uppe så länge.

Ska snart brodera mina arbetskläder.

Går snabbt hoppas jag om inget krånglar...



Av Michael - 7 november 2010 17:05






Våfflor om en stund.

Men först ska jag se lite fotboll.



Liverpool - Chelsea



Sen får man kanske lite aptit igen.

Nyss varit på Lidl och kikat efter lite av varje

medans vi handla grädde.




Hörs senare...

Av Michael - 7 november 2010 14:33







Att sitta här inne när solen skiner ute.

Dock sitter tempen på +2.8 så det

är ju ingen värme ute att prata om direkt.




Har inget bättre för mig heller.

Sitter mest och håller sömmerskan

sällskap under tiden som hon gör skjortor.

Mer beställningar har rullat in och ny/gamla

foton har lagts in på gruppen "Broderidesign"

på Facebook så kika in eller bli medlem...




Måste börja fundera på middag.

Ingen av oss har en aning om vad som ska

tillagas så det kan nog ta tid detta känner jag.


Någon som kan ge tips ?




Seglar vidare............

Av Michael - 7 november 2010 10:40







För någon du förlorat...

Tänd ett ljus för att du bryr dig om...

Tänd ett ljus för att sprida värme...



  




 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards