•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Michael - 28 november 2010 22:18







Eller jag ska se RED...

Får se vad det kan vara.

somnar nästan till all sorts film

numera känns det som.


. . .


Önskar er alla godnatt !



 

Av Michael - 28 november 2010 19:10







För att va kille inget ovanligt egentligen.

Men kanske som straight kille att köpa Amelia

är inget vanligt gissar jag.

Köper oftast Amelia jul och endast vid denna

tidpunkt men nu har jag tröttnat.


. . . . . .


I förrgår köpte jag annan för att läsa mer

om min favorithögtig utan att läsa

massa reklam och jag njöt verkligen.


. . . . . . . .


Av Michael - 28 november 2010 13:03







Av mat just nu...



Magen mår inget vidare.

Försöker se vad vi ska ha till middag

men så fort jag öppnar frysen mår jag illa.


. . . . . .


Om man kunde lägga fingret på vad

som är fel skulle man kunna hantera det

på ett bättre sätt men nu är jag mer sur

och grinig på allt.


. . . . . . . .


Får väl se om det släpper snart

annars drar jag slutsatsen om

medicinering för magkatarr.

Enda som jag kan se vara orsaken.


. . . . . . . . . .


Allt bra med er annars ?

Av Michael - 28 november 2010 09:47







En riktigt skön & mysig

1:a Advent...


. . . . . . . .


Silver bells, silver bells,
It's Christmas time in the city.
Ring-a-ling, hear them ring,
soon it will be Christmas day.


. . . . . . . . . . . .

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards