•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Michael - 23 november 2010 22:25








Precis varit ute med vilddjuret.

Snön var bekvämlig i ryggen på vägen ut

men sen när vi gick hemåt och snön piskade

mig osnällt i ansiktet vart man mindre glad...


. . . . . .


När jag sen insåg att jag skulle cykla imorgon

och thermobyxorna befinner sig på

jobbet ja då sjönk jag djupt ner i en snödriva

gråtandes och kände hela mitt liv passera...


. . . . . .


Hahahaha...

Nu är Micke trött och hittar på lite.

Dags att krypa ner med en julfilm.

Önskar mina vänner en riktigt


GOOD NIGHT !!!

Av Michael - 23 november 2010 21:18







Snön har snurrat runt hela dagen.

Iskalla vindar tjuter och träden sträcker sina

grenar ner till marken.


. . . . . .


Fasar för att göra kvällspromenaden.

Men nu ska jag intaga sen middag.

Dottern & Sambon har varit på

informationsmöte angående gymnasievalet

så det blir sen måltid för oss alla...


. . . . . .


Hoppas ni har stått stadigt på marken

idag för det har knappt jag.

Slirat omkring både inne och ute men stor som man är

så står fötterna stadigt...



Återkommer !

Av Michael - 23 november 2010 07:39







Och min son utropar YIPPIEE !!!

Hur kan han gilla detta ?

Visst alla barn gillar snö men detta

är ju rent av löjligt verkligen alltså...


. . . . . .


Man kan inte göra annat än fasa inför

denna dag för jag kan omöjligen tänka mig

att kunderna kommer bege sig ut i detta väder.

Eller så överraskar dom oss och kommer i mängder.


. . . . . .


Dags att leta fram varma kläder för jag gissar

det kan bli en del skottning.

Kommer leveranser och kunderna ska kunna komma

in i vår fullspäckade butik...


. . . . . .


Önskar er alla en underbar dag !

(går det egentligen)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards