•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Michael - 6 december 2010 21:52







Ingen speciell rankning utan dom

jag anser är ett måste på Jul...



1. Ernest Saves Christmas


 



2. Home Alone 


 


3. Home Alone 2


 


4. Santa Clause


 


5. Santa Clause 2


 


6. Santa Clause 3


 


7. The Grinch


 


8. Its A Wonderful Life 


Inte sett den ännu men skall ha den.


 


9. Päron Till Farsa Firar Jul


 


10. Tomten Är Far Till Alla Barnen


( Nej jag är inte det, men underbar tanke )


 



Dessa filmer laddar jag med i december.

Redan sett flera av dom och ny kommer visas

ikväll så jag önskar godnatt...


Varma Mysiga Vinterkramar



Av Michael - 6 december 2010 20:38







Mitt barn är INTe guds bästa barn men

förtjänar inte all skit som kastas över henne.

Hennes egna klasskompisar ( om man nu ska kalla de så)

fryser ut, mobbar, baktalar i skolan

på nätet och anser att min dotter är boven i dramat.


. . . . . .


Bägaren rinner mot toppen och snart känner jag

att mitt tålamod nått sin potentiella topp.

Väl på toppen får jag utbrott !


. . . . . .


Gör ont i hela kroppen, själen när man ser sitt barn

förstöras, gråta och slitas sönder p.g.a

människor som anser sig ha rätten att få andra att

må sämre än vad dom själva gör.


. . . . . .


Men som sagt.

Jag tål inte hur mycket som helst.

se det inte som en fördel att göra mig

arg för det kan jag LOVA inte blir en vacker syn...


Tack för ordet !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards