•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 maj 2022

Av Michael - 2 maj 2022 11:46



Stjälpa eller hjälpa !

 

Fick plötsligt ändrade planer så vad ska man 

göra då i strålande solsken och 12+ tro?

Öm i hela kroppen så lång promenad är uteslutet men jag

borde snart ta mig ner till tappen och pumpa däcken på cykeln.

 

Gjorde förresten ett besök på Dalaborgsparken i helgen och insåg

hur mycket ideellt kan göra och behövs. Renoveringar är roligt men i denna

storlek är jag rädd att jag skulle ta vatten över huvet.

 

På tal om vatten över huvet.

Länge sen det regnade nu. Hur länge kan detta härliga

hålla och hur länge klarar grönskan av att vara utan?

 

Sen på tal om grönska så hoppas jag innerligt att

det kommer att blåsa utav h-vete i träa idag. Det är en måste-vinna-match

idag om inte uppförsbacken ska bli för lång.

ÖNSKAR innerligt att jag hade råd med biljett och kunna ta mig upp och se

EN av mötena i finalen men det får bli "soffhockey" denna säsongen.

 

Har ju fått en match med mina barn så de kommer jag

leva på länge.

 

Dags att tråckla mig ut med hundarna 

så dom inte tror jag glömt av dom. De skvallrar för

matte annars och Svea ringer säkert till Sam om jag inte gör

som hon vill..... *blink*

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards