•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 maj 2022

Av Michael - 18 maj 2022 15:29



Ska jag verkligen försöka?

Fick frågan idag OM jag skulle klara

av det och jag hade inget rakt svar att ge.


Hälsade på en god vän efter bussen från NÄL

där vi kämpar vidare med fotsåren.

Lunchade i min ensamhet (ja om man bortser från Kajorna)

innan jag handlade med godis till hundarna och promenerade

hemåt.


En promenad som kanske tog 20 minuter

men som sitter kvar i ryggen ännu och lever jävel

rent ut sagt.


Hustrun är "ledig" idag och då jobbar hon i Onsala.

Får hoppas att hon tar det lugnt resten av kvällen för

hon ska till sitt ordinarie jobb igen sen jobbar

hon till söndag eftermiddag.


Hade faktiskt tänkt beställa hem varor

idag så slapp vi åka ut för att handla men det gick

inte serru. Willys levererar inte till vår adress så vi

får snällt ge oss ut om vi ska ha föda i skåpen här hemma.


Vi bor 3 kanske 4 kilometer från butiken och 

dom kan inte köra hit. Är Dalbobron för brant eller vadå?

Pinsamt dåligt #willys

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards