•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 maj 2022

Av Michael - 24 maj 2022 21:09



Efter 24 timmar snart så har rymlingen

inte visat sig.


Eller rymling förresten.

Vår härliga goa katt Ragnar gick ut igår kväll

och har inte visat sig sen dess.


EFTERLYSNING

gick ut idag och han har siktats runtomkring

i området och det sista vi fick veta var att

han kanske skulle befinna sig vid eller på kyrkogården

så hustrun drog med sin son i bilen och letar nu.


Nu kom dom hem så jag hoppas att nyheterna

är goda. Tyvärr så siktade dom han inte. OM det nu var han

så har han STORA arealer att röra sig på.


Hustrun var sammanbiten och utbrast

- DU får hitta han imorgon!

- Det är din livsuppgift!

Hennes son mobbar henne och tycker att hennes

oro är roligt.


- Jag har inte en kristallkula

var mitt svar. dom återgick till serien Clark Olofsson

och kanske kan hon slappna av en smula.


Vi har förlorat tillräckligt med djur 

så det får inte ske igen. Personligen förlorade jag

min Prins Leo och det tog hårt. Sen 3 katter till räven

ja den jäveln tog även alla våra hönor.....



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards