•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 maj 2022

Av Michael - 19 maj 2022 13:28



Fick tyvärr köpa mig en macka

idag från Blå Kiosken då vi glömt köpa bröd.

Hungrig som en varg råkade jag se i min ögonvrå

något jag inte haft bekantskap med på väldigt länge.

 

STORSTRUT glassen...

Inte samma som GB men vanilj och choklad går alltid hem.

Eftersom jag glömt av vilken dag det var så hade jag tidigare

gjort fredagens städning idag så jag hade gjort mig

förtjänt av en "liten" glass tyckte jag.

 

Mackan var inte på långa vägar lika god

som glassen men jag fick fylla på buken och sockret en smula.

Börjar sakteliga komma tillbaka till normala värden så

nu kan det bara bli bättre eller hur ?

 

Imorgon ska vi se IFK Göteborg spela mot VIF 

så det ska bli kul. P16 som spelar så kanske inte lika 

roligt som om det vore A-laget :)

 

Hittat en kompost med stora maskar hoppas jag

hos en klasskompis som bor nära. Kanske kan bli en tur

med spö i helgen om jag har tur med vädret. Hustrun vill

säkert röka några fina abborrar i sin rök om det vill sig väl.

 

Vad ska ni hitta på i helgen ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards