•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 15 maj 2022

Av Michael - 15 maj 2022 21:24



Har varit på 2 fotbollsmatcher

denna helgen och vi har verkligen haft tur

med vädret men sämre på den sportsliga biten.

 

2 Förluster men vad gör det när man ser ut som

en randig polkagris nästan i ansiktet.

Haft solen på 2 olika sidor men inget i mitten så det blir

till att försöka jämna till det hela en smula.

 

Ett besök på GAIS gården på lördag med ett besök i Majorna

på kaffe innan vi åkte hem. En perfekt helg helt enkelt.

 

För mig blev det dubbelglädje då jag samlat

på mig massa pluspoäng, ja nästan vuxenpoäng trots att man är 53 år.

Städningen i fredags, rengöring idag och jag har gått som en stolt tupp

så gott som hela kvällen.

 

Vi har även denna helgen börjat släppa ut katterna

som verkligen stortrivs trots att dom ingen "mat" har fångat.

Man ser att dom saknat det och det är väldigt trötta katter

som snusar nu på nätterna. Hustrun fasar för trafiken men dom verkar

ännu ha en viss respekt och rädsla på bilarna.

 

Nu lite sen nyhetsuppdatering sen avslutar

jag med film och ut med hundarna innan sängen.

Ha en god natt & en skön start på nästa vecka......

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards