•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 maj 2022

Av Michael - 3 maj 2022 10:55



Att under rådande former våga starta

eget är strongt, modigt och spännande för många.

Finns så mycket som kan gå fel men mycket som kan

gå lekande lätt. ALLT handlar om viljestyrka och ork.

 

Jag skulle tyvärr aldrig ha styrkan även om min vilja

är enormt stark. Hustrun har funnit sin styrka igen och smyger sakta

igång det hon brinner för och älskar att göra.

 

Hon har bara fått hejarop och goda recensioner och

det borde inte finnas annat efter att ha gjort de hon gör i 25 år

med samma glöd, kämparanda och vänliga framtoning.

 

SEN har hon lärt sig av tidigare erfarenheter hoppas vi som står

henne nära och inte begår samma misstag igen. Det är där jag kommer in

gissar jag, det krävs en del här hemma, krävs att jag står bakom hennes

beslut och stöttar, städar, rastar hundarna, lagar mat OCH fixar kaffe.....

 

Låter som en bra Hemma-fru/man eller hur ?

Har jag bara kropp och knopp i trim ska väl detta inte vara några

som helst problem.

 

Imorgon får jag fikagäster minsann.

Ska baka sockerkaka och bjuda min dotter och barnbarn på.

Härligt med liv och rörelse i hemmet, ja annat än sjövilda katter och sovande

kärlekstörstande hundar. 

 

Nää nu ska hushållerskan signa ut en stund.

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards