•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 31 maj 2022

Av Michael - 31 maj 2022 20:28



Vad ska sägas?

Ja detta har rullat runt i skallen ett bra 

tag nu och på torsdag hoppas jag få svaret.


Känner själv och hustrun med att jag är

frånvarande hela tiden och ja kanske är jag 

en smula irriterad och det beror mest på ovissheten.


Jag både vill veta och inte veta.

Domedags profet som jag varit nästan hela

mitt liv så är det svårt att tänka annat.


Kan vara skönt att äntligen släppa detta

och kunna fokusera på andra saker som säkert

är mycket roligare än att dagarna i ända gå och

oroa mig hela tiden.


OCH sen hallå...

Var är sommaren?

Imorgon är det 1:a Juni och tempen ligger knappt

över 15 grader men jag trotsar motvilligt och

går i shorts. Vågar inte erkänna för mig själv att det är 

vidrigt kallt vissa stunder utan biter ihop.


Hare gött // Micke

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards