•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 maj 2022

Av Michael - 4 maj 2022 11:56



Ja sannolikheten är lika stor som att

jag blev förstummad igår. Hockeymatchen startade

i ett rasande tempo och inte trodde jag att dom skulle ligga

under med 3-0 så snabbt.

 

Som tur var kämpa dom och kom ikapp och när 

signalen skrek stod det 4-4 och förlängning väntade.

Tyvärr orkade dom inte hela vägen. STOLT ÄNDÅ !!!

 

Fick andra roliga nyheter och det var att

Liverpool spelade ut Valencia från Champions League efter att

ha legat under med 2-0 i första halvlek spelade dom upp sig

i andra och VANN så nu blir det final.

 

Ooops !!!

Nu sitter dom på bussen så jag får

skynda mig och fixa till det sista. Hann dock inte baka

men hustrun var så snäll och fixade bullar sen så finns annat

att trycka ner i halsen på dom *blink* så dom (Nellie) kommer nog

bli nöjd... 

 

Hörs senare !

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards