•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 maj 2022

Av Michael - 10 maj 2022 18:48



En mystisk person...

En gåtfull "Ninja" gav mig påbackning om att

det minsann inte finns ett ord som heter "Mexikanska" och 

vem det än må vara så kanske personen har rätt.

 

MEN !

Envis som jag är så Googlade jag.

 


Kan man prata Mexikanska?

Detta var svaret jag fick...
 

När du kan prata mexikanska kommer denna resa bli en oförglömlig upplevelse: Du kommer lära känna och förstå landet och dess folk mycket bättre. När du kan prata mexikanska kommer du utan problem hitta rätt i Mexiko: Du kan fråga efter information eller be invånarna om hjälp.
 
Så nu anser jag att det ordet finns... BAM !!! där fick du hahaha...
Tro du kan smygandes komma här och bemästra mig minsann.
Ibland kan envisheten bita tag i arslet och ibland har jag rätt.
 
Nej nu ska inte jag käbbla mer, det gör jag tillräckligt
med Tobbe så det räcker. Det glädjer bara honom så nu äntligen
har jag lärt mig JEDI tekniken och knyter handen i fickan istället... ;)

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards