•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 maj 2022

Av Michael - 8 maj 2022 14:05



Ja efter att vi sett klart vår serie

igår har hustrun nästan övergett Norrländska

till att börja prata Mexikanska.

 

Hennes favorit ord tycks ha blivit "Cabron"

utav alla ord. Jag sa till henne en dag att ta och använd det

på jobbet och se hur kunderna reagerar.

 

Det gick inte hem alls så jag får dras

med det här hemma.

 

I hemmet just nu sitter jag och plågas av nacksmärtor

från helvetet och det får mig att bli illamående. Har svårt

med olika rörelser och vissa moment går bara inte.

 

Får hoppas det släpper snart annars vet jag 

inte vad jag ska göra.

 

Lite kyligare utomhus idag så korta promenader

passar mig utmärkt faktiskt.

 

Ny vecka i antågande och det kommer att uppstå

både mot och medgångar under tiden. Det är väl nu man ska 

göra elddopet och se till att man klarar av sin uppgift helt enkelt.

 

Vad med kan man berätta ?

Ja jag kommer inte på något mer så jag avslutar

med en hälsning till frun.

 

Welcome home Jefa, mi amor

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards