•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 maj 2022

Av Michael - 27 maj 2022 11:18



Som blir antastade av detta

idiotiska företag?


Uniq Dialog i Malmö AB

Dom ringer varje dag och har bytt telefonnummer

varje gång så säga "bara blockera" är fullständigt

meningslöst.

 

Undrar hur de ska kunna tjäna pengar

när man aldrig svarar utan blockerar dom.

Kostar dom mer att anställa och köpa nya nummer

gissar jag. Telemarketing är en plåga värre än pesten.

 

Så nu fick jag tömt ur mig detta som gnagt

inom mig ett par dagar.

 

Har efter att jag sålde min cykelkärra till Patrick

ångrat mig hela tiden och sökt en ny. Har äntligen funnit

en som jag fick gratis av en vänlig själ här i Blåsut.

Nu ska jag bara strippa den på onödig vikt och material

sen ska den få följa med ut på fisketurer hoppas jag.

 

Saknas spöhållare sen ska jag nog vara nöjd faktiskt.

Denna kärran får du INTE köpa Karlsson för nu har du redan

2 stycken. ;)

 

Snart blir det dags att

hänga upp skylten igen.....

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards